Bestellingen vanaf 99.- bezorgen we altijd gratis. Is je bestelling
minder dan 99.- dan betaal 3.95 voor de bezorgkosten. Bestel je
artikelen met verschillende levertijden of van verschillende
verkooppartners? Dan kan het zijn dat je bestelling gesplitst wordt in
twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de bezorgkosten.

Bij elk artikel op onze site vermelden we de levertijd. Dit kun je
vinden onder de winkelmand knop. Zodra we je bestelling hebben verzonden
ontvang je van ons een e-mail. Bestel je meerdere artikelen met een
verschillende levertijd of van verschillende verkooppartners? Dan kan
het zijn dat we je bestelling splitsen, zodat je twee of meerdere
pakketjes ontvangt. Je ontvangt dan per pakket een bericht zodra het
verzonden is.
Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met een Track
& Trace. Zo kun je eenvoudig je bestelling volgen. Het kan zijn dat
we je bestelling splitsen, zodat je twee of meerdere pakketjes ontvangt.
Je ontvangt dan per pakket een Track & Trace. Heb je een groot
artikel besteld met levering op afspraak? Dan neemt de verkooppartner
van het artikel contact met je op om een afspraak in te plannen.
Prijzencircus werkt samen met verschillende verkooppartners. Je kunt daarom
helaas nog geen afhaalpunt selecteren.
Wij kunnen de bezorgafspraak helaas niet meer wijzigen. Je kunt zelf
o.a. via de PostNL- of DHL-app de avond voor de levering vaak nog wel de
bezorgafspraak wijzigen.
Bij grote artikelen, zoals tuinmeubelen, vind je als levertijd: 'op
afspraak geleverd'. Onze verkooppartner neemt rechtstreeks contact met
je op via het telefoonnummer dat je hebt opgegeven bij
de bestelling. Je stemt met hen af wat het beste
schikt.
Helaas kan het soms voorkomen dat de bezorger vertraging heeft. Check
daarom eerst waar het pakket is via de Track & Trace link in de
e-mail met de verzendbevestiging. Op de pagina van PostNL/DHL/DPD e.d.
kun je zien waar je pakketje is. Moet het nog worden gesorteerd, is het
onderweg of heeft het al de status dat je pakketje is bezorgd?
Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket al is bezorgd, maar jij
hebt niets ontvangen, dan is het pakket waarschijnlijk bij de buren
afgeleverd of bij een pakketpunt in de buurt. De bezorger hoort een
briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket
is afgeleverd. Hebben je buren ook niks ontvangen? Neem dan contact op
met onze
klantenservice.
Check eerst nog wel of de adresgegevens van de bestelling juist zijn.
Als de Track & Trace aangeeft dat je bestelling nog in het
sorteerproces zit, dan is de pakketbezorger nog bezig je pakket te
verwerken. Bij grote drukte rondom feestdagen, grote acties of bij
bijzondere weersomstandigheden kan het voorkomen dat de pakketbezorger
er wat langer over doet. Soms is er sprake van een sorteerfout waardoor
je pakket enkele dagen later wordt bezorgd.
Het kan voorkomen dat je bestelling op verschillende momenten wordt
bezorgd. Heb je artikelen besteld met een verschillende levertijd of van
verschillende verkooppartners? Het kan zijn dat je twee of meerdere
pakketjes ontvangt. Je ontvangt dan per pakket een bericht zodra het
verzonden is.
Heb je toch nog een vraag? Neem dan contact op met onze
klantenservice.
Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling in het buitenland te
laten bezorgen.